ГоловнаБлогиЛисти до приятелів ► Відгук на «Новий погляд на "Помаранчеву революцію"»
знайти

Відгук на «Новий погляд на "Помаранчеву революцію"»



Як була корупція – так нікуди вона і не зникла. Ті ж самі обличчя політиків з року в рік. Немає жодної відповідальності. Бо хто ж буде сам собі визначати підвищену міру покарання? Ми живемо в країні, де плюю на Конституцію і топчуть закони ті, хто мав би бути взірцем і кого ми удостоїли представляти державу у світі.

Збіговисько ― ось доречне слово, яке характеризує сучасний апарат законодавчої та й виконавчої влади.

Який же вихід – розпустити парламент? Анархія аж ніяк не врятує країну, а зробить її паралізованою.

Україна ― це держава, який потрібен сильний лідер, можливо, в дечому навіть деспотичний і категоричний. Згадайте приклади історії – княгиня Ольга, Богдан Хмельницький, Дмитро Донцов… Толерантність українській політиці не потрібна. Необхідна чітка позиція і виважений курс, який потрібен державі Україна. Не Україні, яка прагне на Захід, або Україні, яка тягнеться до Росії. А державі, яка знаходить в центрі Європи і має своє власне майбутнє. Немає власного у владі ― є лише державне. Немає думки президента, мера чи прем’єр-міністра ― є потреба і думка громади. Є національна ідея, яка ґрунтується на побудові громадянського суспільства, міцної освіти, стабільної економіки, виховання християнських цінностей і культури.

Бути при владі – колосальна відповідальність, коли потреби загалу потрібно ставити над усе.      

Єдина очевидна зміна революції ― вона розв'язала язики. Важливо, що тепер існує плюралізм думок, які можуть бути почутими не лише на кухнях. Проте це ж різноманіття Україну і вбиває. Є деякі речі, стосовно яких не повинно бути різних поглядів у вихованих культурних людей: трагедія нації – голодомор, державна мова, громадянство. Особливо у політиків. Особливо у журналістів. А у нас така ситуація, що цими темами спекулюють перед виборами всі, кому дали мікрофон і ефір. І українець дозволяє собою маніпулювати, тому що у ньому закарбоване генетично відчуття меншовартості.

Проте є щира надія, що принципи громадянського суспільства таки будуть вкоріненні. І тоді не потрібно буде ні революцій, ні пікетів, ні протесту. Сповнений єдиною національною ідеєю народ просто не дозволить себе ошукати.

Категорія: думки
Теги:
Опубліковано: 2009.09.17 10:37

Коментарі:


2009-09-17 11:21:35 Максим Нікітін
Я згоден нарахунок сильного президента. Лише сильний президент зможе припинити антиукраїнські провокації (Богословська, Колісниченко, Вітренко і т.д). Росія нас купує бо ми в першу чергу продаємся.
А нарахунок революції, якби знав до чого ми докотимся, я всерівно стояв би на майдані.
Відповісти

2009-09-17 13:04:32 Ірина Степанюк
Цілком згідна з думкою на рахунок мови, громадянства та голодомору. Яб тих людей, що спекулюють подібними темами - карала.
Відповісти

2009-09-17 13:34:45 Harddriver  
Щоб карати - потрібен закон, закони приймаються у верховній Зраді, щоб поміняти тих тіпудатів там - потрібен народ, а допоки нас можна купити за куль гречки і гарні обіцянки-цяцянки - ніц не буде. Мойсей 40 років водив свій народ по пустелі, щоб вимерли ті, хто родивсся вв рабстві. Але, все в наших руках, треба бути оптимістами ;)
Відповісти

2009-09-17 20:08:56 Анонімний коментар
Мене лякають ваші погляди стосовно свободи слова та думки. Навіть щодо голодомору кожен може мати власну позицію. І деспотизму нам не треба! Чи ви хочете назад, в щасливі 30-ті? А може в Сибір? Хто визначатиме теми, на які можна вести диспут, а на які - ні. Ні, в тоталітаризм вороття немає, але й сильного демократичного лідера держави також немає. От і бідкаємося, кидаючись з однієї крайнощі в іншу. (((
Відповісти

2009-09-17 20:32:13 Олька Бараболька
Цілком згідна з попереднім коментарем! Неможливо визначити, на які теми можна сперечатись, а які рахувати за аксіому. Свобода думки - це наше конституційне право! Саме воно так відрізняє нашу демократію від тоталітарних режимів, що
переслідують інакомислячих. За своєю природою свобода думки не може бути обмежена!
Відповісти

2009-09-19 13:49:49 Домініка Курт
ИМХО, за своєю природою навіть свобода думки у людини має бути обмежена нормами власної моралі. Є норми Закону, які ніхто не намагається заперечити. Однак є норми моралі, на яких засновуються ті ж самі Закони, які є первинними і фундаментальними в діях людини. Толерантність до думок інших в деяких питаннях може згноїти людське в людині.
Ми стали занадто толерантні до абортів. А деякі країни пішли далі. Мій друг на власні очі бачив костел у Голландії, який був зачинений для проведення вечірки лесбійок. От до чого довела низька мораль і абсолютна толерантність.
На щастя, ми навчились кричати, висловлювати свою думку. Але біда в тому, що ми вміємо кричати про другорядне. А про важливе тихо мовчимо.
Ви вважаєте, що доцільно на загальнонаціональному каналі влаштовувати двогодинні ефіри, в яких купа дядьків досліджує: голодомор геноцид?
"От за моїми даними - вмерло 3 мільйони. Малувато для геноциду..."
Євреї поважаючи себе, і відчуваючи біль свого народу не дозволили би так цинічно колупатися у ще живій рані.
Відповісти

2009-09-21 13:50:04 Максим Нікітін
Людей обманули, пий спрайт і будь собою. Раптово з'явились гей паради та клуби для лезбіянок. Людина самостійно не може контролювати свої емоції, а точніше людина самостійно не може справитись з тим напливом негативної інформації, яку вона отримує з тв та веб. Особисто я вважаю людині необхідно звертатись до норм християнської моралі, але я категорично проти об'єднання церкви і держави, та взагалі політизації духовних моментів. "Богу-Боже, а кесарю - кесареве"
Відповісти

2009-09-17 20:44:50 Олька Бараболька
Взагалі ж пост - одна патетика! От таких як і Ви в Раду точно не треба! ))) Надто екстреміські в Вас погляди. "Християнські цінності" - прощавайте татари Криму та євреї з усіх усюдин; "думка громади" - хм-м, ми ж не стадо і не рій, немає в нас однієї на всіх думки; "не повинно бути різних поглядів у вихованих культурних людей" - привіт Путін і т.д і т.п. )))
Відповісти

2009-09-19 14:04:56 Домініка Курт
Християнські цінності - це поняття, яке я не прив'язую до якоїсь конкретної релігії. Бо Ісус у серці - це любов. Будда в серці - це любов. Аллах у серці - це любов. Християнські цінності - це любов до ближнього, праці, своєї сім'ї, народу, доброта, увага, чуйність, милосердя,совісність.

Щодо громади. Аж ніяк не прагнула Вас образити. У мене є, можливо не дуже великий, але все ж таки словниковий запас. І як би у мене в кошмарних думках народ України асоціювався зі стадом - я би, повірте, вжила саме це слово. На щастя, я його називаю громадою, тобто спільністю особистостей, які об'єднані схожими інтересами, консолідовані і які мають спільні мрії у загальнодержавному масштабі. Хіба я помилюсь, якщо скажу, що Ви хочете жити у своїй країні, яка процвітає економічно, духовно, культурно? Цього прагнуть мільйони наших співвітчизників. Оце нас консолідує в громаду.
Стосовно плюралізму думок висловилась вище. Вирвану з контексту фразу не бачу сенсу тлумачити.
Відповісти

2009-09-19 19:10:18 Олька Бараболька
Ну, пост як був популіською лажею, так і залишається! ))) А от за коменти дякую. За ними я бачу розумну, всебічно розвинену людину з власною позицією. Є звісно слабкі місця (буддизм - ніфіга не любов, це філософія аналізу та самоаналізу. Метою повчань Будди є повний розвиток та свобода тіла й розуму. Та й релігією його називають з натяжкою, швидше філософія, вчення)... Але це дрібниці. В цілому ваші коментарі є дуже виваженими та логічними. Я Вас почала поважати! З нетерпінням чекатиму нових записів в блозі.
Відповісти

2009-09-22 18:43:37 Максим Нікітін
В мене запитання до автора: "як ви відноситесь до блокади трибуни Партією регіонів"?
Відповісти

2009-09-26 18:04:41 Домініка Курт
До блокади трибуни я ніяк не відношусь)))
А от ставлюсь край негативно. Причому коли це робить будь-яка політична сила. В жодному підприємстві не буває такого, аби людина не працювала, а за це отримувала гроші. Верховна влада - це орган, який повинен продукувати закони і постанови. А те чим вони займаються зараз - просто-напросто грабіж українців серед білого дня. п
Здається, Прем'єр-міністр вчора висловила думку, що коли ВР у відпустці країна почувається надійніше)))
Відповісти

2009-09-27 14:29:36 Максим Нікітін
Мені дуже сподобався доречі виступ Тимошенко на свободі слова Шустер Live. Я не розумію людей, які підтримують політику партії регіонів.
Відповісти

2009-09-27 17:12:55 Домініка Курт
Я була на Донеччині. Люди підтримують Януковича, тому що вважають його одним зі своїх. Шось на кшталт втілення американської мрії: простий гірник став відомим і багатим.
Але мене здивувала якась зазомбованість людей політикою партії. Вірять усьому, що сказав лідер без будь яких сумнівів.
Відповісти

2009-09-28 14:17:28 Максим Нікітін
Я не люблю ображати людей, але ж він не вміє говорити, його лідери не можуть нічого запропонувати крім диструктивної критики та блокади трибуни. Це ж кандидат в президенти. Я вільний у своїх поглядах і розумію, що політика не буває чисто білою, вся вона як мінімум сіра. Але якщо до влади прийде Янукович та його банда... чесно я боюсь за Україну. Завтра нас оптом купить Росія. Там немає жодного справжнього патріота.
Відповісти

2009-09-29 18:25:58 Максим Нікітін
Чекаємо на нові публікації.
Відповісти

      Ваш анонімний коментар




Підпишіться на нові коментарі до записів у блогах (RSS 2.0)